flaga_plflaga_ang
Metodologia

Stosuję systematyczne podejście i formuły, w tym zebranie informacji, analiza otoczenia i warunków, rozmowa z klientem, analiza na podstawie zebranych informacji, ocena, zalecenia, follow-up.
Każdy audyt jest indywidualny i prowadzony według szczególnych potrzeb klienta.

Etapy

  1. Klient przesyła następujące informacje jeszcze przed spotkaniem:
    • daty urodzenia właściciela firmy i kluczowych pracowników (lub mieszkańców),
    • plan terenu budynkubiura (lub domumieszkania),
    • datę zasiedlenia budynku,
    • informacje na temat oczekiwań.
  2. Spotkanie na miejscuwykonanie pomiaru w obecności klienta.
    • Analiza otoczenia budynku,
    • Analiza budynku,
    • Pomiar,
    • Analiza biura (lub domu i mieszkania),
    • Analiza przystosowania wnętrz do konkretnych celów, w tym rozłożenie pomieszczeń np.:
      • gabinet właściciela,
      • miejsca pracy pracowników,
      • pomieszczenia spotkań, organizowanych imprez,
      • dział finansowy,
    • Rozmowa na temat problemów i oczekiwań.
  3. Przesłanie drogą elektroniczną dokładnej analizy w postaci raportu wraz z zaleceniami.
  4. Omówienie zaleceń zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami np. przez telefon, na kolejnym spotkaniu itp.
  5. Follow-up - weryfikacja rezultatów w uzgodnionym terminie.