Centra handlowe
Feng shui jest stosowane na etapie projektowania obiektów komercyjnych, takich jak centra handlowe, sklepy, kompleksy rekreacyjne i zdrowotne, a także zakłady produkcyjne i kompleksy akademickie.
Jednym z najważniejszych aspektów branych pod uwagę jest odpowiedni przepływ klientów w galerii handlowej.
W centrach handlowych stosuje się zasady klasycznego feng shui, aby wyznaczyć lokalizację m.in.:
- samej galerii,
- najważniejszych sklepów,
- biura zarządu,
- punktów informacyjnych,
- głównego wejścia i bram wjazdowych.
Zaprojektowanie przestrzeni według zasad feng shui daje wymierne korzyści, w tym wzrost liczby kupujących, a nie tylko odwiedzających klientów.
Główne korzyści dla galerii handlowej z zastosowania zasad klasycznego feng shui:
- duża liczba kupujących, a nie tylko odwiedzających klientów,
- stworzenie warunków sprzyjających funkcjonowaniu kompleksu.
Istniejące centra handlowe, które stosują się do zasad feng shui notują wzrost liczby klientów.
| |
|