flaga_plflaga_ang
Firmy

Co się dzieje, kiedy w firmie mamy do czynienia z zespołem o niskim poziomie efektywności i osiąganych wyników?

Menadżer musi ten problem rozwiązać. W jaki sposób? Z reguły postępuje według klasycznego, standardowego schematu czyli podejmuje typowe działania skoncentrowane na lepszym przygotowaniu zespołów do wspólnej pracy, opracowywaniu kompleksowych programów rozwoju zespołów, szkoleniach i warsztatach dla ich członków, coachingu liderów zespołów, podnoszeniu swojej znajomości psychologicznych i społecznych mechanizmów wpływających na pracę ludzi w zespołach.
Problem polega na tym, że nie uwzględnia wpływu środowiska, w którym pracownicy pracują, a powinno być ono odpowiednie, aby sprzyjało efektywności i skuteczności.

Feng shui jest coraz częściej z powodzeniem stosowane w Europie i w Ameryce. Z jego zasad skorzystały takie firmy jak British Airways, IBM, Microsoft, Samsung, HP, Bloomberg, BMW, Volvo, Nokia, HSBC, Citibank, Allianz, i wiele innych. Ponadto również inne linie lotnicze, banki, kancelarie prawne, firmy telekomunikacyjne, usługowe, fryzjerskie, hotele, restauracje, sieci handlowe.

Oferta:
  • Ekspertyzy istniejącej oraz planowanej nieruchomości, obiektu, lokalu, w tym m.in.:
    • Planowanie i analiza układu budynku oraz rozłożenia pomieszczeń (drzwi głównych, gabinetu właściciela, miejsc pracy pracowników, pomieszczeń spotkań, działu finansowego, kadr, marketingu, administracji),
    • Umiejscowienie kluczowego personelu w biurze,
  • Opiniowanie obiektów nieruchomości, obiektu, lokalu przed zakupem i wynajmem oraz wytyczne dotyczące rozłożenia pomieszczeń wewnątrz obiektu,
  • Opiniowanie terenów pod budowę siedziby firmy,
  • Warsztaty z aranżacji przestrzeni biurowej podnoszącej efektywność pracy.

Jakie są potencjalne korzyści dla firm po zastosowaniu klasycznego feng shui?
  • szybszy rozwój firmy,
  • większe zyski,
  • nowe możliwości,
  • wzrost liczby i zaufania klientów
  • aranżacja biura tak, by powstało optymalne i wygodne środowisko pracy
  • poprawa koncentracji pracowników,
  • polepszenie wzajemnych stosunków między pracownikami i udoskonalenie pracy zespołowej.